Advertisement

KENAPA SEMUA PELAJAR PERLU SERTAI MYMODE?

8 SEBAB KENAPA ANDA PATUT MENJADI AHLI MYMODE

Antara kehebatan bisnes MyMode ialah cepat berkembang

Antara sebabnya ialah:

  1. YURAN KEAHLIAN YANG AMAT RENDAH DAN BERBALOI-Anda tidak memerlukan modal permulaan yang besar untuk menjadi ahli MyMode. Hanya RM65.00 seumur hidup
  2. SUASANA PEMBELIAN YANG BEBAS DARI KESESAKAN-Anda tidak lagi perlu ke kedai untuk membuat pembelian prepaid, sebaliknya hanya perlu menghantar SMS sahaja.
  3. PERNIAGAAN TANPA BEKALAN STOK- Mulakan perniagaan anda tanpa menyimpan bekalan produk. Hanya MyPoints dalam telefon sahaja.
  4. PERNIAGAAN BERKONSEPKAN MUDAH ALIH - Jalankan perniagaan anda bila-bila masa, di mana jua
  5. PENDEDAHAN KEPADA PERKEMBANGAN TEKNOLOGI - Ahli-ahli dari kawasan luar bandar berpeluang untuk meningkatkan pengetahuan mereka dalam bidang teknologi maklumat.
  6. PRODUK DITAWARKAN MERUPAKAN PRODUK TERNAMA DI PASARAN - Anda tidak perlu berasa was-was dengan mutu produk yang kami tawarkan
  7. SISTEM YANG CEKAP DAN TERJAMIN - Kebarangkalian untuk berlaku kesilapan teknikal amatlah rendah
  8. SISTEM UNTUNG MARGIN-Anda boleh memperolehi lebih banyak keuntungan apabila membeli produk

Pada peringkat awal, ahli MyMode belum merasai kekuatan bisnes prepaid ini. Tetapi, apabila sudah mempunyai network yang besar dan ‘solid’, barulah anda akan mengerti di mana ‘power’ nya bisnes ini. Wang mengalir setiap masa terus ke telefon bimbit anda walaupun anda tidak lagi menghiraukan apa yang berlaku pada network anda.

Ahli MyMode ada kemudahan iaitu beli topup melalui SMS, selagi ada MyPoint dalam telefon, selagi itu mereka akan order topup. Dengan itu sales kita akan bertambah dan keuntungannya kita akan dapat sama.

Ayuh semua ahli MyMode, kembangkan network anda sebesar yang mungkin. Setiap hari Khamis dapat bonus, cash kan saje duit tersebut seperti anda menerima gaji dari bos anda. Betul x???

KENAPA SEMUA PELAJAR PERLU SERTAI MYMODE? KENAPA SEMUA PELAJAR PERLU SERTAI MYMODE? Reviewed by Zikri Husaini on 7/25/2008 12:04:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.