Advertisement

UNIKL AKTIVITI- PERTANDINGAN NASYID


Kumpulan adik kita, ADWA. Persembahan yang menarik.




Kumpulan D.A.L. (diyana, aisyah dan Leen) .





Juri profesional, Shafiq, Suhaimi, dan Ketua Juri Ustaz Sazali.




Persediaan sebelum bertandingan bermula.

Jadi pada hari pertandingan nasyid Unikl 2008, telah berlangsungnya selama 2 hari. Hari pertama iaitu 22 september ialah dimana diperingkat saringan. 2 kategori telah dipertandingkan, iaitu solo dan berkumpulan lelaki dan perempuan.

Setelah saringan demi saringan akhirnya kumpulan E-Class menjadi juara pertandingan bagi katagori Kumpulan Lelaki dan Kumpulan Adhwa sebagai naib johan.Kumpulan wanita yang menjadi juara ialah kumpulan D.A.L.B agi katagori solo, johan disandang oleh Saudara Shahidan manakala naib johan ialah saudara Saiful Sazali(Jenggo).Solo wanita pula juaranya ialah saudari Diana.

Pemenang2 memperolehi hadiah wang tunai,trofi dan sijil penyertaan. Hadiah disampaikan oleh En. Hafiz (HEM's) Unikl dan juga Ustaz Sazali.

Agak kelam kabut juga sebenarnya bagi kami sebagai penganjur program NAsyid ini yang julung kalinya diadakan di Unikl city campus 2008.

Walaubagaimanapun, zik ingin mengucapkan tahniah kepada pemenang, kepada yang terlibat , samaada secara langsung ataupun tidak langsung. (not complete yet!)




Kumpulan E-class. Penuh perasaan abang kita , idan dan regunya Jinggo.

P/S: Zik jadi MC untuk kedua-dua hari tersebut, gambar nya? Lu pikir la sendiri !!


UNIKL AKTIVITI- PERTANDINGAN NASYID UNIKL AKTIVITI- PERTANDINGAN NASYID Reviewed by Zikri Husaini on 9/26/2008 12:35:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.