Advertisement

Gala aidilfitri 2008

Inilah hari yang ditunggu-tunggu bagi warga kerja Mahasiswa, siswa Unikl dan seterafnya untuk menyambut hari raya yang mulia ini. Rayakan sebulan. Jom kita usha2 sekitar tempat unikl. Tetapi yang masalahnya ZIk tak dapat ambil gambar di luar campus macam mana keadaanya, dah terlibat dengan persembahan nasyidnya, Mintak maaf banyak-banyaklah ya. Pelbagai juadah yang disediakan, antaranya ialah Satay, ABC, cendol, daging panggang kambing, (sampai pening kepala dibuatnya).



Ini dibelakang bangunan Unikl. Macam tak da orang jer?



Wah zik over!.


Pandangan atas di lobby Unikl.



Sebelum membuat persembahan Nervous nampak Zik nie.







Hah tarik zik, jangan tak tarik. Pitching lari kasi kejar sampai dapat.




Pandang Syafiq ?? Kenapa?? Salah lirik??



Ringkas sahaja backdrop (budget unikl lari kot)



Diantara tetamu-tetamu VVIP yang hadir.



Sebelum persembahan di tingkat 4. Dari kanan Syafi (Unikl Suara Group) ,Paie, Izhan, Zik the Jalanan Sepi, dan Qayyum. Tidak dapat hadir, Faizul yang sibuk dengan test dan FYP (final year project), dan Mustakim terpaksa balik ke kampung kerana Pak Ciknya telah pulang ke Rahmatullah pagi hari tersebut.Takziah zik ucapkan (AL-fatihah).

P/S:

Semoga dengan majlis ini dapat mengeratkan tali persaudaraan diantara kelaurga UniKL ini, diantara staf unikl, mahasiswa, dan juga kepada semua yang menyumbangkan bakti kepada UniKL ini, (pak guard pun masuk dalam list juga maa).

Gala aidilfitri 2008 Gala aidilfitri 2008 Reviewed by Zikri Husaini on 10/18/2008 12:33:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.