FLASH BACK: COLLEGE STORY KPMSI -FUTSAL | Zikr The Jalanan Sepi Perantau

Rabu, 4 Februari 2009

FLASH BACK: COLLEGE STORY KPMSI -FUTSAL

Kadang-kadang kerinduan itu menjadi kesedihan. Tapi tak tahulah kenapa ek?? hehe Layan jer gambar nie.



Em, bow-bow nak menyanyi ker?? hehe.


Ramai gak yang datang ek?? Huhu




Last of Fame- Surau FC- (The Legend in Our Memory at KPMSI).



Nie team rugby ke team futsal, Confius Zikr??? hmm...



Kenapa budak belakang tue? Angkat tangan gembira?? Jeo cemas, (bard kenapa dengan mata??)




Muka Zik yang ceria, sehingga nampak gigi yang putih tue!! (haha)


Masa ini, ialah kumpulan Zik tengah lawan. Nama kumpulan, Surau FC (manager, tentulah Zik kan?) Bow-bow hanya mampu melihat, adam menyepak bola itu (penat kot).



Dari kiri, Adnan, Bow-bow, Nisteroy (Lai Chee Kang)
Posing kejap, dah dekat magrib nie, Zik pergilah Azan!!!. Apa nak jadi dengan Zik sekarang nie???


Ada ke patut, posing maut nie. Masa nie manalah tau diaorang tengah amik gambar. Siot jer. (Biasala pengurus, memang penat da).


Korang tengok apa tue??

P/S: Sesungguhnya, Zik rindu bila ingatkan kembali zaman kolej dahulu. Sekarang nie, dah praktikal, petang-petang mana sempat nak riadah macam dulu nie. Balik kerja, tidor. Penat sahaja, Dahla bos bising sahaja, Sales = 0. Insyallah akan mencari gambar-gambar kenangan untuk tatapan umum kepada rakan-rakanku yang lain untuk kita kongsikan bersama-sama. Zik the Jalanan Sepi perantau



3 comments:

syamem berkata...

pic yg kedua dr bwh ni xbleh blah ar... duduk ade gaya! haha~

Islamic_Muslimah berkata...

waduh, waduh..
windu KPMSI gak..
nie game bola yg pkai kain batik tue ker?lalla :P

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

bukan lah...yang ini masa perlawanan futsal, setiap semester memang ada competition nie...best gakla,,,