Advertisement

Lagu:- Zikr the Jalanan Sepi 1draft.






Woooo….ah..ha….
lala... hooo

Perjalanan sepi ini, yang harus ku tempuhi. …

Tak kan berakhir buat selamanya…

Ia akan berterusan, ia akan lebih hebat dugaan…

Duhai teman, aku rindu pada kamu…

Duhai teman, aku perlukan kamu…

Dimana dia ku cari ganti…

Dimana dia bersilih ganti….




c/o: Aku berdoa pada mu Ya ALLAH,

Sesungguhnya jalanan ini, jalanan sepi….

Aku yang merantau jauh dari kampong halaman ….

Perjalanan ini, masih terlalu jauh untuk ku tempuhi….

Berikanlah aku jawapan yang harus ...ku cari..dan mencari….


Ya ALLAH , kini aku kesepian,
Ya Allah kini aku kehilangan..
Kini aku kealpaan,
berikanlah aku kekuatan 
untuk teruskan perjuangan ini…
….berikanlah aku jawapan…
Agar terus , berdiri , teruskan perjuangan ini…

belum siap lagi, tunggu ada dia.. haha
Lagu:- Zikr the Jalanan Sepi 1draft. Lagu:- Zikr the Jalanan Sepi 1draft. Reviewed by Zikri Husaini on 8/20/2009 12:08:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.