Lagu:- Zikr the Jalanan Sepi 1draft. | Zikr The Jalanan Sepi Perantau

Khamis, 20 Ogos 2009

Lagu:- Zikr the Jalanan Sepi 1draft.

Woooo….ah..ha….

lala... hooo

Perjalanan sepi ini, yang harus ku tempuhi. …

Tak kan berakhir selamanya…

Ia akan berterusan, malah lebih hebatnya dugaan…

Duhai teman, aku rindu pada kamu…

Duhai teman, aku perlukan kamu…

Dimana dia ku cari ganti…

Dimana dia bersilih ganti….

c/o: Aku berdoa pada mu Ya ALLAH,

Sesungguhnya jalanan ini, jalanan sepi….

Aku yang merantau jauh dari kampong halaman ….

Perjalanan ini, masih terlalu jauh untuk ku tempuhi….

Berikanlah aku jawapan yang harus ...ku cari..dan mencari….

Ya ALLAH , kini aku kesepian, kini aku kehilangan..

Kini aku kealpaan, berikanlah aku kekuatan untuk teruskan perjuangan ini…

….berikanlah aku jawapan…

Agar terus , berdiri , teruskan perjuangan ini…


0 comments: