Marhaban tahun 2009. | Zikr The Jalanan Sepi Perantau

Isnin, 28 September 2009

Marhaban tahun 2009.


Ini gambar cabutan bertuah. Kampung Korang ada buat macam nie ker?? haaa


Salam lebaran. Seperti yang dijanjikan zik akan upload gambar raya di kampung Muar , Johor.

Amalan tradisi, turun temurun dipertemukan semula rakan-rakan yang terpisah selama setahun-2 tahun pun ada!.

Apa pun layan jer.








Beratur nak amik duit raya. Hehe













Habis kawe makan..




Tak lupa , gambar zik mesti kena ada. Hehe.

Waaa, cuti kejap sangat la.

4 comments:

intan izani berkata...

org muor ke?
dulu kampaung kami di segamat..
dekat2 jugak la kan
tapi atuk dua2 sudah passed away..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

yeker...atuk kita pun dah xda..huhu

ToPeNG_OPeRa berkata...

aish..
awat blik muO x siggah umah aku..
kt pagOh jer pOn..
huk3..
dh xdpt duit raya sehinggit.
hak3.

Tanpa Nama berkata...

Best gak gambar2 raya nie..kg aku tu, tp nape thn ni xnaik umh 162...anyway maaf Zahir & Batin to member2 marhaban bkn disengajakan close house pd 2 &3 raya tu..bnyk sgt progrm raya keluarga..so kenala bg2kn..br je nk pggl marhaban rupenyer dh abis..so i'Allah jmp thn hdpn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...