Lirik lagu, Wali band:- Aku cinta ALLAH. | Zikr The Jalanan Sepi Perantau

Jumaat, 11 Disember 2009

Lirik lagu, Wali band:- Aku cinta ALLAH.

Salam, kali ini, lebih berunsurkan ketuhanan. Itulah bila duk sibuk dengan urusan duniawi semata-mata. Apa kata kita hayati maksud yang tersurat dan tersirat.

Lirik Wali Band – Aku Cinta Allah
Andaikan diriku bisa seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai
*
Aku lemah tanpa-Mu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolong ku tolong ku Yaa Allah
**
Setiap air mata ku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan kau lagi
***
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku cinta Allah
Back to *, **, ***
Back to **
Back to *** 2x


6 comments:

aisHa 'S' berkata...

Macam lagu raihan jer..
siyesly...

Yang lagu ni..

Tuhankun aku tak layak ke syurgamu,
namun tak pula aku sanggup ke nerakamu..


kan..
1st time dgr mmg ingt lagu raihan yg diubahsuai jer...
urm..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

kan maksud lirik tuh dari zikir taubat.. yang sebenarnya lagu tuh, raihan amik dari kump nasyid dari indonesia, cuma dia tukar punya arrangement lain..

Sifu_Din berkata...

oo raihan tiru diorang la noh? Untuk kebaikan apa pun boleh aslkan jangan dikomersialkan. Itu hak orang lain. Harap harap dapat keizinan...

Faarihin berkata...

Salam..

lirik yang bagus untuk dihayati..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

tapi bukan dari kump nie..hee

mr coklat berkata...

mmg layan.. ayat2nye mmg tabarakallah..

tgh layan... syahdu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...