Advertisement

Buat duit online, blog popads.net



Review buat duit dengan blog, pengiklanan PopAds.net 

Buat duit dengan PopAds.net merupakan buat duit online dengan blog yang paling senang sekali. Sebab traffic dalam sehari 100 uv pun dah boleh dapat earning dalam berapa sen gitulah.Apa yang penting ia boleh ganti adsense sebagai alternative kita kalau nak apply adsense pun bukan sesuatu yang mudah gitu. Lagipun ia dbayar dengan USD bro!!. 1 usd lebih kurang rm 4.30 ketika entry ini ditulislah kan. 10 usd dah rm 40 lebih tuh. Kan lumayan! 

Kelebihan daftar popads.net!


1. Senang nak approve, tak payah tunggu dua tiga hari. Nak approve . 

Tak macam adsense, dan yang lain-lain punya program pengiklanan, terlalu leceh, banyak cekadak. Banyak peraturan nak kita kena follow. Nak tengok contentlah, nak tengok traffic, nak tengok theme dan sebagainya . Ianya banyak membuang masa sebagai kita yang nak cepat terus buat duit dengan blog nih. Tak sabar bro! .Sebab apa ianya menjadi pilihan untuk kita buat duit dengan popads.net ini ialah senang nak approve website blog kita yang kita nak apply tuh. Cuma isi beberapa details, tunggu berapa jam, dah approve website kita tuh. Kalau tak lepas pun boleh apply lagi, kena betulkan beberapa setting yang kita salah set tuh. Kemudian, kita apply lagi, tak lama terus approve. Boleh cuba banyak kali sampai lulus. 


2. Cashout on the spot. 24 jam!
Yang keduanya ialah kita boleh keluarkan duit kita yang dah dapat tuh sehari jer apply terus boleh cashout masuk ke akaun paypal, payza, payoneer dan sewaktu dengannya. Yang penting dah lepas 5 usd untuk paypal akaun lah. Lagi cepat korang cashout, lagi cepat dia terus transfer ke akaun paypal kita. Dalam 2 jam , kalau cepatlah kita apply cashout, Boleh guna paypal akaun, payza, payoneer (100 usd minimum). 

3. Earning update time to time. (live). 


Maksudnya ialah earning yang kita dapat tuh, dia terus update dekat dashboard popads.net kita tuh. Memang senang dan kita terus dapat tahu berapa duit yang kita dapat dalam sehari, ikut setiap minit dia akaun update live earning kita sama seperti google adsense. 

4. Support yang cepat dan tangkas.

Ada apa-apa masalah korang boleh terus refer ke technical support. Tanya ada apa masalah, tak keluar coding ke macam ne, apa-apalah. nak tanya. 

5. Bukan scam. 

Popads.net bukanlah program scam yang kita kenal. Lagipun aku dah cashout dekat 7 kali. Nah ini bukti aku tunjukkan untuk korang semua percaya ke tak nih ha.. 


6. Referral system. 

Hah yang ini aku suka, bila korang dah gunakan pengiklanan dengan popads.net ini, korang pun boleh promote suruh orang lain , blogger yang lain daftar popads.net. Korang juga akan dapat komisen, 10 percent dari income dari yang mereka daftar under link yang akan diberikan dalam refereal section. Yang ini tak wajib promote. Tapi kalau boleh kita usahakan dapatkan income jer , dari duk promote, belum tentu blogger lain akan join. Tapi bila korang buat post, kemudian promote dekat blog lain ke yang femes. Boleh jadi, kira dah jadi passive income tuh kalau ramai yang join. Tapi bukan mudah, aku lebih menyarankan korang letak je iklan , macam biasa. Buat earning kaw-kaw sampai dapat seratus usd sehari Lepas tuh buat entri, pasal popads.net , income yang ke 13, 500 usd contonhnya lah.. Hah, mesti ramai yang nak daftar dengan popads.net ini. 

Aku sudah dapat dalam ratus usd untuk pengiklanan popads.net ini. Tak banyak, sebab iklan ini menjengkelkan pengguna mobile terutamanya. Itulah kelemahan iklan popads.net ini. Selain itu, ia kadang-kadang keluar iklan yang tak sepatutnya tuh. Huhu. 

Daftar disini:
PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Boleh ke pasang iklan popads.net campur dengan adsense? 

Jawapan aku , boleh sudah tentu. Cuma dari segi earning adsense korang tuh akan drop. Kalau asalnya traffic sama, dapat dalam 1 usd sehari contohnya, kemungkinan besar earning adsense korang tuh akan turun tak sampai 1 usd, bahkan dalam seposen jer kot?  
Minimum cash out . 

Paling sikit minumum untuk cashout ialah 5 usd. Kalau guna paypal punya akaun. Secara kesimpulannya ialah: 
  1. $5 for PayPal
  2. $20 for Payoneer
  3. $2,000 for Wire Transfer
  4. $5 for Payza

Senang giler dan cepat masuk ke dalam akaun paypal korang tuh ha . 


Akan datang aku akan buat tutorial cara nak letak coding, dan apa-apa masalah yang berkaitan dengan popads.net

Buat duit online, blog popads.net Buat duit online, blog popads.net Reviewed by Zikri Husaini on 11/14/2017 07:35:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.