Advertisement

Persembahan nasyid diJalan tanduk KKS (kediaman Siswi)

Ini merupakan kali pertamanya Zik dan Danurii secara ramsi dijemput ke KSS untuk persembahan Nasyid di majlis Memori Aidilfitri 2008. Yang xrasmi tu? Masa rehearsal lah... Zik tidak dapat nak ambil gambar yang begitu banyak sebabnya segan katanya. Apa da, jom tengok gambar.



Hei zik!, Ambik gambar pun handset tak mahu tinggal tue.



Dainurii Dari kanan Izhan Ishak, Mustakim, Qaf qayyum , Zik the Jalanan Sepi, dan Rifa'ae. Tiada dalam gambar, Faizul Khairi , kerana sibuk dengan FYP (final year project).


Apa nie Zik songkok senget? Lokasi di Kafe -KKS 2008.

Jadi kami menyanyikan 2 buah lagu, suci sekeping hati dan lebaran ini. Persembahan lain yang turut terlibat ialah Zapin, Kumpulan Suara Unikl, Solo dan duet, Nana dan sebagainya. Tidak lupa juga persembahan Sketsa yang tidak kering gusi dibuatnya (dikepalai oleh Saudara Saiful Sazali, Jinggo).

Komen persembahan untuk malam, zik :

Persembahan yang zik kira memuaskan. Cuma yang "slack" intro ada silap lirik. Dan juga lagu lebaran ini, kesilapan yang sama iaitu silap lirik untuk introduction. Rating 3 dari 5.

Persembahan nasyid diJalan tanduk KKS (kediaman Siswi) Persembahan nasyid diJalan tanduk KKS (kediaman Siswi) Reviewed by Zikri Husaini on 10/16/2008 03:40:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.