Advertisement

Launching new product and services!

Salam perjuangan, zik dah siapkan laman web kedaion9zik. Walaupun ia agak simple, dan tone warna yang agak janggal. Ia merupakan projek pertama website yang zik serious buat. Walaupun , limitation yang amat di cc.cc provide, itu tidak penting.

Yang penting , dah ada kan? Dari takda langsung. Hehe. Tak mengapalah. Zik terima sahaja komen dari anda semua. Nak buat macam ne, nak masukkan lagu, dengan javascript pun tak boleh. Gadget dan sebagainya. Korang tengok lah sendiri. dia punya laman web zik , versi percuma. Layan.



Hehe..Posing kejap gambar zik.. lama tak masukkan gambar zik. Promote diri nieh..hehe




(click untuk paparan yang lebih jelas)

Jeng-jeng. Inilah dia, laman web yang dinantikan http://wwwkedaion9zik.cc.cc


(click untuk paparan yang lebih jelas)

Laman web yang agak terlalu simple, ntah apa ntah. Ada jual handset 2nd hand, buku motivasi satu. Belum banyak idea untuk dimasukkan dalam website. Kalau korang ada idea untuk dimasukkan produk/services dalam web zik nie, bagitau yer.. Hehe.

P/s: Bila nak ada laman web zik yang formal dan berbayar?? tunggu business kencang dan kewangan dah stabil. Sekarang nie underground...
Launching new product and services! Launching new product and services! Reviewed by Zikri Husaini on 6/27/2009 03:44:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.