Advertisement

JutawanKlik.com dan Dapat Wang.com "SC*M" !!


 Benci SCAM

Salam sejahtera semua. Kali ini punya info adalah mengenai internet . Ya betul , ia adalah mengenai program jutawan click dan dapatwang.com. Hasil dari siasatan zik dan juga crew2 yang lain ia adalah mengenai program yang berbentuk MLM sebenarnya. Tetapi dari commision yanng lain iaitu setiap click unique visitor, dari satu click bersamaan rm0.10. Banyak juga ya sebenarnya, kalau nak dibandingkan dengan google andsense pun hurm... entahla.


Pengenalan.

Sebenarnya, secara global, banyak program yang berbentuk scam, dinegara kita juga sama, mereka mula bertindak untuk menipu kita! Jangan kita tertipu lagi!Perbincangan mengenai tajuk diatas sebenarnya dah banyak dibuat bi blog-blog yang lain dan juga diforum pada tahun lepas.


Tapi ,zik tengok masih ada lagi orang duk mempromote dekat email dekat chat box blog zik pun ada, alamak kawan2 , janganlah macam nie. Kesian pun ada gak. 


What are Scams


A scam is scheme for making money by dishonest means.
A scam is to trick somebody: to obtain money from somebody by dishonest means. Normally two or more people are involved in a pre-meditated scheme to cheat you out of your money.


Sumber dari ;-Andy a HoboTraveler.com


Menurut laman web berkenaan, satu klik dibayar 10sen. Siapa yang akan bayar sebenarnya? Yang international? Bersepah scammer Paid Per Click. Kat dalam statistik memang nampak la. Bila nak bayar. Langsung takde. Begitu juga program Paid To Read Email, numenmail atau sewaktu dengannya.

Seboleh-bolehnya janganlah kita kena tipu lagi dengan program-program macam ini lagi, rugi duit rm100 (wang pendaftaran) baik sedekah lagi bagus.

Kena ingat, BUKAN SENANG NAK SENANG DAN BUKAN SUSAH NAK SUSAH!!.


Promote blog sendiri pun ok gak apa , dari duk promote laman web orang.  


 Melayang duit aku


Sumber lain.




http://yusristhoughts.blogspot.com/2009/07/jutawanklik-halal-atau-tidak.html 
http://whois.domaintools.com/jutawanklik.com
http://earncent.com/blog/2009/10/25/edisi-siasat-buat-duit-dengan-dapatwang-com/
http://sembangkejap.com/sembang/myspacemoney-com-satu-lagi-laman-klik-web.html 
http://www.shamsuriyadi.com/2009/08/04/jutawanklik-anda-tak-kaya-dengan-hanya-sekadar-klik-iklan/


Sumber-sumber yang lain boleh cari di search engine uncle google, yahoo dan msn. 



JutawanKlik.com dan Dapat Wang.com "SC*M" !! JutawanKlik.com dan Dapat Wang.com "SC*M" !! Reviewed by Zikri Husaini on 1/03/2010 08:25:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.