Advertisement

Berita Sukan Terkini SEO Contest.

Nampaknya pertandingan keyword SEO, berdasarkan keyword Berita sukan terkini yang harus ada di blog dan tajuknya demi untuk mendapat tempat, di hati google. 

Ternyata ia bukan mudah, kerana banyak faktor-faktor yang harus dititik beratkan dalam backlink, tracback (samalah tuh) dan juga menanam link, serta keyword density yang berapa percent yang harus dibuat awal ayat, pertengahan dan juga akhir. Berita Sukan terkini Merupakan satu medan media online untuk kita ketahui dunia sukan di tanah akhir dan juga di seluruh dunia. 

Ia berkonsepkan online sebabnya, murah, cepat dan pantas untuk kita mencari maklumat, keputusan terkini sukan yang kita gemari , contohnya bola sepak, badminton, ping-pong dan sebagainya. TErmasuklah keputusan di Liga EPL yang ramai orang meminati sukan bola ini. 

Semoga dengan pertandinga berita sukan terkini SEO contest ini dapat memantapkan ilmu-ilmu seo yang lebih untuk kepada semua blogger dan juga peserta . 

Berita Sukan Terkini SEO Contest. Berita Sukan Terkini  SEO Contest. Reviewed by Zikri Husaini on 11/25/2010 02:45:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.