Advertisement

Cabaran berita sukan terkini sudah tiba.!!

Berita Sukan Terkini!

Cabaran berita sukan terkini sudah bermula. Nampaknya aku harus meneruskan menanam backlink sebanyak yang mungkin untuk mendapat tempat pertama dalam search engine google.com.my.

Dalam mengetahui berita sukan yang terkini, kita memerlukan satu medium yang tepat dan cepat untuk menyampaikan maklumat kepada pembaca yang meminati sukan di tanah air mahupun di luar negara. Kita tidak boleh terlalu bergantung kepada media yang sedia ada. Namun, hari ini, itulah merupakan satu-satunya yang menjadi monopoli kepada info sukan kita dunia maya ini. 

Berita sukan terkini, memerlukan alternatif lain seperti, menonton dari televisyen siaran berbayar, percuma tv1,23, astro dan siaran yang lain macam parabola yang diharamkan penggunaannya di malaysia. Ya, walaupun begitu, kita memerlukan wartawan persendirian yang secukupnya di seluruh negeri, sebagai wakil untuk mencari liputan berita terkini. 

Gunakan teknologi terpantas. 

Teknologi yang pantas seperti twitter, facebook boleh kita menyebarkan maklumat berita sukan terkini dengan cepat dan tepat. Tetapi kadang-kala, kita kena akui sebagai manusia (human error) sering melakukan kesilapan. 

Bersambung untuk episod akan datang.....
Cabaran berita sukan terkini sudah tiba.!! Cabaran berita sukan terkini sudah tiba.!! Reviewed by Zikri Husaini on 11/26/2010 03:35:00 PG Rating: 5

1 ulasan:

humble.yat berkata...

saya bukannya penggemar sukan, tetapi suasana musim bola piala dunia baru2 ini mebuatkan sy teruja untuk mengetahui prestasi mereka...

maknanya suasana yg meriah dlm bidang sukan tu penting jugakla yerk?

Dikuasakan oleh Blogger.