Advertisement

Live streaming jdt vs kedah piala sumbangsih 2018

Kita kembali lagi dalam segmen sukan. Hari ini merupakan perlawanan yang sangat sengit barangkali. JDT vs KEDAH. Juara liga super bertemu dengan Juara piala fa 2017. Kali ini pertembungan JDT VS KEDAH sekali lagi di stadium Larkin Johor Bahru, Tan Sri Datuk Haji Yunus. Merupakan kubu kebal jdt yang setakat ini belum ada lagi pasukan yang menewaskan jdt dalam kempen liga super sahaja. Untuk match lain, jdt pernah tewas piala malaysia dengan piala fa kalau tak silap akulah. 

 KEDAH VS JDT


 Diantara pasukan yang top dan gah. Kedah berusaha sebaik mungkin untuk menundukkan ego pasukan jdt yang selama ini masih lagi kebal dibumi larkin. 

Skuad Lang Merah bertekad untuk menjadi pasukan pertama yang memecahkan rekod tanpa kalah jdt di tempat sendiri. Adakah akan jadi sejarah baru? Haha.. kang masuk dalam Malaysia Book Of record pulak. Piala mengalahkan jdt.

Kalau ikut kertas, dia punya result lebih kurang jer. 11 game menang, jdt dan kedah, 10 seri kekdah dan jdt dan juga 11 kali kalah. 64 kali pertemuan sejak dari Johor FA                                                                                                                                                                                                                                                                                        
nantikan info live streaming yang akan kami kongsikan kepada anda semua jam 9 malam nanti Tunggu.. 

JDT VS KEDAH PIALA SUMBANGSIH 2018 
Live streaming jdt vs kedah piala sumbangsih 2018 Live streaming jdt vs kedah piala sumbangsih 2018 Reviewed by Zikri Husaini on 2/03/2018 12:07:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.