Advertisement

Zikr the Jalanan Sepi dapat special award dari Pakcik Etuza!


Salam semua, semalam zik dan kawan-kawan blogger yang selalu mengunjungi blog pakcik Etuza dapat special award. (bukan senang tuh!!). Beliau adalah seorang guru di Sabah, yang sangat berdedikasi dan seorang yang rajin update blog. Walaupun ringkas, tetapi sudah cukup, untuk menunjukkan kasih sayang seorang rakan blogger. 

Begitu sukar sekarang ini untuk mendapat rakan blogger yang begitu prihatin. Kepada pakcik Etuza, Zik ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan ampun maaf, sekiranya ada salah dan silap sepanjang perkenalan, walaupun hanya di alam maya. 


Kadang-kadang tak dapat nak selalu datang dan komen, sebab deadline dah nak dekat untuk final  year project presentation. 

Blog ini semakin sunyi, sebabnya zik lebih fokus kepada blog lagi satu zikrihusaini.com. Insyallah selepas selesai presentaion dan final exam, zik akan cuba kembalikan kegemilangan blog ini. 

P/s: Banyak lagi yang nak kena buat FYP nie... :-)

Zikr the Jalanan Sepi dapat special award dari Pakcik Etuza! Zikr the Jalanan Sepi dapat special award dari Pakcik Etuza! Reviewed by Zikri Husaini on 3/19/2010 08:06:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.