Advertisement

Tips blogging terbaik, apakah rahsianya?

Untuk mendapatkan tips dalam menjadi contoh atau ikutan dalam dunia blogging. Perlunya kita berguru dengan mereka yang pakr dalam dunia blogging ini. Tetapi jangan pula berguru dengan orang lain yang tak pakar(kena tipu lah tuh) , kan dah membazir wang ringgit, masa dan tenaga.


Apakah tips terbaik dalam blogging?? 
Tips yang terbaik dalam dunia blogging ini, kita harus berfikir panjang, dan membuat sedikit ulangkaji, banyak membaca artikel tentang seo, structure blog, dan juga cara penulisan blog. Ini sudah tentunya sedikit sebanyak dapat menjadikan satu sumber inspirasi untuk kita lakukan sesuatu perubahan. 

Kunci utamanya ialah perlu bersedia, menerima apa sahaja tohmahan, cacian, kritikan membina, pedas dan sebaliknya untuk terus berdaya saing dalam dunia blogging ini. Bukan muda untuk berjaya dalam dunia blogging ini. Apa yang dilihat, tips blongging terbaik, sebenarnya masih lagi dalam ujikali. Di malaysia ini, masih yang tiada menjadi jutawan dengan blog ini. Yang ada masih 4 hingga 5 angka dalam sebulan. Tetapi insyallah , rasanya ada mereka ini mungkin kebanyakkannya silent jer kot?? Kia tunggu dalam 2,3tahun akan datang. Adakah akan lahir jutawan blog. 

Bersambung untuk entri akan datang. Sekian.
Tips blogging terbaik, apakah rahsianya? Tips blogging terbaik, apakah rahsianya? Reviewed by Zikri Husaini on 6/27/2011 01:47:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.