Advertisement

Tips, Buat duit dengan blog, apa caranya??

Banyak cara untuk kita bejaya dengan membuat blog ini. Apa yang penting ialah kesungguhan itu perlu ada dan sentiasa belajar dalam dunia blogging yang sentiasa berubah-ubah dan cabarannya sentiasa ada. 

Daftar blog dengan nuffnang.


Ia merupakan syarikat yang dikatakan paling kukuh dan stabil buat masa ini. Selain itu juga, ia sesuai untuk blogger yang baru menjadikan sumber sampingan buat sementara waktu ini. Apabila sudah dapat traffic yang lebih stabil dan tinggi. Perlu mencari sumber syarikat pengiklanan yang lain. Seperti innnity. 

Sewa banner di blog. 

Merupakan salah satu tips yang baik untuk mendapatkan sumber pendapatan dalam blogging ini. Percayalah, apa bila anda mempunyai traffic blog yang tinggi. Anda tidak perlu membuat promisi, mereka secara sendirinya akan menghubungi blog anda, yang penting harga dan kadar perlulah berpatutuan mengikut traffic yang sedia ada, agar nampak munasabah dan berbaloi untuk mereka beriklan di blog anda. 

Review, advertorial blog. 

Ia juga boleh menjana pendapatan, apabila ada pihak berminat untuk memberi anda assginment untuk membuat  review sesuatu produk, servis contohnya. Dan jumlah bayaran yang perlu ditetapkan bergantung kepada anda atau mengikut deal anda sendiri. Untuk permulaan, janan terlalu demand. Sebaliknya, perlu bertolak ansur. 

Bersambung untuk part kedua. Nantikan tips untuk buat duit dengan blogging nanti.Sekian.

Tips, Buat duit dengan blog, apa caranya?? Tips, Buat duit dengan blog, apa caranya?? Reviewed by Zikri Husaini on 6/27/2011 01:38:00 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.