Advertisement

Zikri, lelaki KACAK 2012 yang paling sempoi!!


Kenapa aku cakap, zikri husaini adalah lelaki kacak yang sukar untuk ditemui di zaman ini?Ada beberapa sebab yang harus kita percaya dan perlu lakukan kajian yang mendalam dalam ujian personaliti kali ini. Apakah kriteri yang diperlukan dalam mencari satu sifat kesempurnaan dalam dunia yang penuh pancaroba. 

Kenapa perlu lelaki kacak?? 

Ia adalah satu sifat semulajadi yang ada pada setiap orang terutamanya lelaki. Namun bagi aku, lelaki kacak ini bukan dinilai luaran semata-mata, tetapi banyak faktor yang harus dinilai. Oleh yang demikian, bagi mereka yang mempunyai paras rupa yang kacak, belum tentu dia tuh kacak!! 

Bersedia dengan cabaran seo kali ni??? 

Aku menyatakan untuk kali ini, belum dapat memastikan aku adalah yang terbaik untuk kali ini. Cuma, untuk kali ini lebih kepada mempromosikan pertandingan kali ini. Oleh yang demikian, marilah kita menjadi lelaki kacak untuk tahun 2012. Adakah anda sudah bersedia??
Zikri, lelaki KACAK 2012 yang paling sempoi!! Zikri, lelaki KACAK 2012 yang paling sempoi!! Reviewed by Zikri Husaini on 3/18/2012 02:05:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.