Advertisement

lelaki kacak di hujung bulan 4



Alamak sudah menghampiri bulan 5, blog aku nampaknya tak dapat nak top first page google.com mahupun google.com.my. Ini kerana tiada konsisten link (baclinks) yang cukup diperlukan untuk mendapat tempat di hati google. Aku terpaksa mengaku, ia bukan sesuatu yang mudah dan juga kehebatan kesemua para blogger malaysia tempatan yang pandai mencari peluang dan konsisten menyebabkan mereka terus kekal dan kukuh kedudukan mereka ini. 

ONN page dan OFF page perlu seimbang!!

Lelaki kacak yang segak bergaya perlu melakukan perubahan strategi dari segi  pembinaan backlinks yang seimbang. Untuk itu, pembinaan struktur dari segi onn page perlu dilakukan dengan terperinci dan juga perlu tahu format google yang semakin hari semakin sudah berubah-ubah dari semasa ke semasa. Apa yang penting ialah lelaki kacak harus tahu apa rahsia yang perlu dilakukan. Jangan mudah berputus asa disaat yang semakin hari semakin genting. 

Dari segi seo off apge ialah lelaki kacak harus mencari wiki links dalam term mempersembahkan kelainan. google memang suka wiki links ini kerana mahu nampak ia lebih natural dan juga lebih kreatif mencari jenis-jenis link yang berkualiti dari segi page rank. 

Apa yang penting ialah, masa sudah semakin suntuk untuk para semua blogger terus bersaing mendapatkan tempat seo bagi kata kunci lelaki kacak 2012 ini. Marilah kita semua teruskan berusaha!!!


lelaki kacak di hujung bulan 4 lelaki kacak di hujung bulan 4 Reviewed by Zikri Husaini on 4/22/2012 09:55:00 PTG Rating: 5

1 ulasan:

miZz_nizZ berkata...

comeon!u can do it.hee

Dikuasakan oleh Blogger.