Advertisement

Live steaming suku akhir piala afc u23 malaysia vs Korea Selatan 20.1.2018

harimau muda, harimau malaya,
Skuad anak buah ong kim swee kali ini berdepan dengan tugas yang sangat getir. Pasukan yang sudah cukup gah iaitu Korea Selatan, menjadi taruhan datuk Ong Kim Swee dalam pertemuan peringkat kalah mati ini sudah tentunya memberi tekanan buat kedua-dua pasukan.Yang tertekan pastinya skuad korea selatan. Sebab mereka adalah pasukan pilihan, so mereka yang kena buat berhati-hati. 

MALAYSIA VS KOREA SELATAN U23 SUKU AKHIR 2018

Biarpun pada dasarnya mereka yakin boleh tewaskan pasukan malaysia, selain ikut track rekod dan pencapaian terkini. Namun, di pentas kali ini sudah pasti tekanannya sangat berbeza. Pasukan yang buat silap pasti akan menerima padahnya. Ini dapat dibuktikan semalam apabila jepun juara bertahan 2016, tewas dan bolos banyak 0-4 semalam dengan pasukan Uzbekistan. Apepun alasan mereka katanya menurunkan skuad bawah 20 tahun. Kalah tetap kalahlah, so malaysia hari ini pastinya akan membuat satu kejutan yang baru sekali lagi untuk melakar ke pentas semi final harapnya. 

Datuk ong kim swee sekali lagi mahu membuat sentuhan magisnya mahu menang keatas pasukan korea selatan ini dengan lebih tenang. Mungkin lebih bertahan dan akan mengheret ke masa tambahan , rasanya kalau takda gol. Dan kita akan melalui penentuan sepakan penalti. 

Mampukah skuad harimau muda mengatasi pasukan kepop, ??

nantikan live streaming yang akan kami kongsikan kepada anda semua jam 4:00 petang nanti. Lu tunggu haa... 



Live steaming suku akhir piala afc u23 malaysia vs Korea Selatan 20.1.2018 Live steaming suku akhir piala afc u23 malaysia vs Korea Selatan 20.1.2018 Reviewed by Zikri Husaini on 1/20/2018 09:43:00 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.