Tayar motor zik bocor lagi! | Zikr The Jalanan Sepi Perantau

Khamis, 18 Jun 2009

Tayar motor zik bocor lagi!

Tension dibuatnya. Mau tak tension, dekat 3 kali dalam sebulan bocor saja. Nah ini dia gambar, kesan dari kebocoran yang berlaku. Layan.




Keadaan motor sebelum dibedah siasat.



Si pomen pun memulakan bedah siasat. Mencabut apa yang patut.



Si pomen berkata, emm takda jumpa apa-apa pun?




Maka si pomen itu tidak berpuas hati, meneruskan pembedahan siasat tuh. Nak menang gak.




Hah, si pomen seoalah-oleh menjumpai sesuatu yang misteri. Jeng-jeng.


Nah ini dia.. Paku yang menjahanamkan tayar motor zik. Ape-pun ada hikmahnya disebalik kejadian. Tak elok nak menyumpah-yumpah nie. Zik budak baik kan. Hehe

P/s: Budget zik dah lari untuk bulan nie. So kena bertahan untuk lagi berapa minggu. Aduyai.


4 comments:

kuikui berkata...

kahkahsian sma abg zikr kta neih~~
da baeknya pakai tayar besi genti x bocor dh...
o_0

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

ada jugak bercadang nak tukar tayar jadi besi jer...masalahnya kelajuan motor jadi slow lah...haha...bulan depan tukar tubeless...kurang sikit risiko tayar pancit nih...haaa

BD Fabregas berkata...

pakai tubeless cam motor rempit aku la, baru best..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

berapa total pakai tubeless bro?? bagi info sket...